Retourbeleid
HOUD ER REKENING MEE DAT WE GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN DOEN, HIER ZIJN KOSTEN AAN VERBONDEN.
Retourneren
Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, heb je de mogelijkheid om deze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.
In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
*We behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet je het volgende doen om het retourproces in gang te zetten.
Stuur een e-mail naar: contact@beautifystudio.nl
Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:
- Bestelnummer;
- Reden van de retouraanvraag;
- Foto van het product in geval van breuk;
- Voornaam + achternaam van de klant;
- Adres van de klant.
Wij nemen dan contact met je op en geven je het retouradres.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen je het juiste adres nadat je ons hierom gevraagd hebt. Jij, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het terugsturen van het product.
Terugbetaling
De consument heeft een herroepingsrecht in overeenstemming met de volgende bepaling als de consument een natuurlijke persoon is die een juridische transactie aangaat voor doeleinden die niet overwegend verband houden met zijn of haar commerciële of professionele activiteit:
A. ANNULERINGSVOORWAARDEN
Aangezien we met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot aan de levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk na ontvangst van de goederen.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Beautify Studio door middel van een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing om het product te retourneren. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor rekening van de koper.
Registratie voor zendingen onderweg
Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waarop wij geen invloed hebben. Als de goederen al onderweg zijn naar jou, is annulering niet mogelijk. Wacht tot je de goederen hebt ontvangen en stuur ze dan naar ons terug. Natuurlijk kunt u ons van tevoren informeren over uw annulering. Om je de snelst mogelijke terugzending te garanderen, vragen we je om ons een verzendbevestiging te sturen.
Gevolgen van herroeping
Als u dit contract herroept, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, met uitzondering van leveringskosten (met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een ander type levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering hebt gekozen), onverwijld en uiterlijk binnen 14 dagen na de dag waarop wij bericht hebben ontvangen van uw herroeping van dit contract en ontvangst van de goederen, aan u terugbetalen. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht.
** ALLE RETOURZENDINGEN WORDEN OP KOSTEN VAN DE KLANT NAAR ONS CENTRALE MAGAZIJN IN AZIË VERZONDEN.